Navigatie

Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail hè, dan naar info@skuur44.nl of stuur ons een whats app berichtje! 06-44151409.

Wat is de levertijd?

Jouw bestelling wordt standaard binnen 3 werkdagen verzonden. Gepersonaliseerde bedankjes versturen wij binnen 5 werkdagen. Alle bedankjes voor de kraamverzorgster versturen wij binnen 2 werkdagen. In de periode van mei t/m juli geldt er een levertijd van 5-7 werkdagen (dit geldt niet voor de kraamverzorgster bedankjes). Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je van ons een verzendbevestiging. Controleer je spam dan ook even.

Mocht je een spoed bestelling hebben? Mail of whats app ons dan even vooraf je, je bestelling plaatst om te overleggen. Een spoedbestelling is meestal mogelijk. Let op! tijdens de juffen/meester tijd gelden hiervoor andere voorwaarden, dit staat vermeld bij het product. 

Ik heb een fout bij mijn bestelling gemaakt.

Neem zo snel als mogelijk met ons contact op om de fout door te geven. Vermeld daarbij duidelijk jouw ordernummer. De snelste manier om met ons in contact te komen is via whats app: 06-44151409.

Wat zijn de verzendkosten?

Dit is afhankelijk van jouw bestelling. Brievenbuspost €3,75 en pakketpost €4,95.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dit kan alleen op afspraak. Ons adres is: Groote geldebosch 44, 1704 cp, Heerhugowaard.

Wanneer weet ik wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Je ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging met daarbij een track and trace code. Met deze code kan je precies jouw bestelling volgen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Het grootste deel van ons producten ontwerpen en maken wij zelf. Alleen de Puur Zeep artikelen, 

Wij hebben een samenwerkingsverband met iemand die veel pakketten in dozen ontvangt. Wij versturen onze bestellingen weer in die dozen. Het kan dus zijn dat je soms dozen ontvangt met andere reclame erop, maar uiteraard met onze artikelen erin. 

Ik wil mijn bestelling retourneren, is dit mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Alle informatie vind je hier.

Ik heb iets besteld, maar geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dit?

Waarschijnlijk heb je een klein foutje gemaakt bij het invullen van je e-mail adres. Of de bevestiging is in jouw spam terecht gekomen. Vind je jouw bevestiging niet? Neem dan even contact met ons op.

Ik heb een vraag of suggestie. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

Je mag ons mailen of whats appen.

 

 

 

© 2015 - 2019 Skuur 44 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel