Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wanneer dit het geval is, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Product ruilen?
Gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet geretourneerd worden. Wanneer het om een ander product gaat, kan dit natuurlijk wel. Echter draag jezelf op voor de retourneer kosten.
Retourneren
Het kan voorkomen dat je je bestelling wilt retourneren. Graag horen wij dit zo spoedig mogelijk en zullen wij dit verder via de mail afhandelen. Houd er wel even rekening mee, dat de verzendkosten voor eigen rekening blijven. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen wij waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en retourneer het goed verpakt. Vergeet niet om je ordernummer te vermelden.
Retouradres:
Skuur
Kerkweg 2
1704 DG Heerhugowaard