Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met de producten. Indien een artikel niet voldoet aan je verwachting in de zin dat er iets niet volgens bestelling is geleverd, stuur dan eerst een mail naar Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@skuur44.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via  https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2015 - 2024 Skuur 44 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel