Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@skuur44.nl of stuur ons een whats app: (06) 21 35 43 92
Wat is de levertijd?
Wij begrijpen natuurlijk heel goed dat je niet kan wachten om jouw bestelling te ontvangen of rechtstreeks te laten bezorgen. Onze levertijd is 1-2 werkdagen. Zodra we jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je van ons in jouw mailbox de track en tracé code.
Onze verzending is uitbesteed aan Intrapost. Zij verzorgen de verzending en dit kan verlopen via Post NL, DHL of GLS. Je ontvangt via hun een e-mail waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Over het algemeen zal zodra het pakket is afgegeven, de levering de eerst volgende werkdag bezorgd worden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Ook hebben wij hier geen invloed op. Houd er dus rekening mee dat de getoonde levertijden slechts een schatting zijn. Deze zijn dan ook gebeseerd op de gemiddelde levertijden. Mocht je bestelling vertraging oplopen of heb je er een vraag over? Neem dan contact met ons op via: info@skuur44.nl.
In de periode van mei t/m juli kan er een aangepaste levertijd gelden.
Ik heb een fout bij mijn bestelling gemaakt. Wat nu?
Neem zo snel als mogelijk met ons contact op om de fout door te geven. Vermeld daarbij duidelijk jouw ordernummer. De snelste manier om met ons in contact te komen is via whats app: (06) 21 35 43 92
Wat zijn de verzendkosten?
Dit is afhankelijk van jouw bestelling. Brievenbuspost €4,95 en pakketpost €6,95.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit is gratis en kan alleen op afspraak. Ons adres is: Kerkweg 2 in Heerhugowaard
Wanneer weet ik wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Je ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging. Later op de dag ontvang je via de mail jouw track and trace code. Met deze code kan je precies jouw bestelling volgen.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij hebben een samenwerkingsverband met bedrijven die veel pakketten in dozen ontvangt. Wij versturen onze bestellingen weer in die dozen. Het kan dus zijn dat je soms dozen ontvangt met andere reclame erop, maar uiteraard met onze artikelen erin.
Ik wil mijn bestelling retourneren, is dit mogelijk?
Ja, dat is mogelijk. Alle informatie vind je hier.
Ik heb iets besteld, maar geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dit?
Waarschijnlijk heb je een klein foutje gemaakt bij het invullen van je e-mail adres. Of de bevestiging is in jouw spam terecht gekomen. Vind je jouw bevestiging niet? Neem dan even contact met ons op.
Ik heb een vraag of suggestie. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Je mag ons mailen of whats appen.